1 december 2012

Nya tag

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag vaknade kl 2 på natten till fredag av att jag hade riktigt ont i magen och mådde illa som f-n. Sen kom det ur alla ändar, hu vad dåligt jag har mått. Idag har jag kommit ur sängen på riktigt för första gången. Vi har även vari ute på en promenad,  jag har blivit klippt samt shoppat lite nödvändigheter så som mascara och ansiktskräm. Jag fick ett prov på Burt's Bees rengöring, den ska testas. Min älskade make hade köpt Windows 8 åt mig, jag blev såååå glad, för jag har haft Vista hittills (fyyy f för det systemet) Det vi inte tänkte på var att ALLA program deletas och man måste installera om dessa, även mail osv. Det man kan ha kvar är sina filer, dokument osv. Jag hade som tur var tagit kopia på alla foton samt dokument. Men det är ett fasligt sjå att få tag i alla uppgraderingar av Photoshop, Lightroom osv. Jag kom tillslut på den brillianta iden att gå in på Adobes hemsida och där på mitt konto så fanns ju alla mina inköp med serienr och allt. Jag älskar Adobe! Det var ju bara att ladda ner igen och installera, Smidigt!!! Mycket tid har gått till annat än det jag tänkt mig - nämligen att städa och pynta inför Advent :(   Men inte något ont som inte har något gott med sig, några gram har jag förlorat på kuppen :) Snart har jag gått ner 10 kg! Jag har beställt och fått nytt protein med smak av cocos och pistage, det smakade mycket sött. Jag har även fått hem ett paktet från ToppStreetwear, Lisa ville ha lite tröjor mm. Även jag passade på att handla en huvjacka, snygg! Nu är jag supertrött och ska sova lite.

Ha det gott!

//HP






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar