25 november 2012

Söndag

Och nu är det söndag igen. Försöker sammanfatta helgen, bilderna vill inte riktigt hamna i den ordning som jag vill. De lägger sig huller om buller. Är det nåt jag inte gillar så är det oordning. Men helgen har varit super. Det började i torsdags med After Dark på Hamburger Börs. Mycket god mat och häftig show! Vi började med ett glas vin på en bar i Gallerian. När vi kom till Börsen tog jag en Bellini, mmm den var god. Sen blev det Champagne för hela slanten. Det gick ju bra bra då min förrätt var en Toast Skagen och varmrätten torskrygg. Till efterrätt blev det en Irish Coffee, slorp. Tränat har vi gjort en hel del. Vågen vill inte riktigt som jag vill, har stått stilla och även gått upp lite och sedan tillbaka till samma vikt och så upp och så tillbaka. Hoppas det ger sig den här veckan. Jag har fått fina rosor, en hantel och ett par supersköna mysbyxor av min älskade man. Stor puss till honom!!!  Jahapp och snart är det första Advent. Jag hänger inte riktigt med i svängarna. Men jag har aldrig varit någon riktig fan av Advent och Jul, jag är mer Nyårsafton.

Ha det gott!

//HP











Bellinin var god som alltid!




Ett glas vin innan Börsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar