2 oktober 2012

Pust

Idag gick jag upp kl 05:00, åkte väg och jobbade, kom hem och lagade mat, stack ut på en runda och kom precis in det tog mig 24,52 min att gå och småspringa 3,17 km. Nu ska jag strax duscha och sedan äta middag. Hoppas älskling har hunnit hem till dess. Jag känner mig nog rätt pigg i alla fall mot förut när jag krashlandade på soffan varje kväll. Det kanske är nyttigt med gymmet ialla fall. Victor klarade sitt teoriprov till körkortet i går, Erik skriver sitt imorgon och han ska även köra upp på fredag. Vi håller tummar och tår. Victor kör upp nästa vecka, hoppas hoppas hoppas att de klarar
sina prov!!! Jag är helt säker på att de gör det! Nu längtar jag verkligen efter sol och värme! Det känns som en evighet att vänta till Mars, jag får ta en tur till solariet tror jag. Det skulle nog pigga upp mig lite. Nehepp in i duschen var det!!!

Ha det gott! (Glöm inte att på torsdag så släpps Anna Dello Russo på HM)

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar