6 oktober 2012

Förkylt...

Knappt hade jag hunnit uttala orden: Peppar peppar, det är så skönt att jag sluppit allt vad förkylningar heter ganska länge nu. Då slår den till men full kraft, förkylningen från H-vetet. Fy F säger jag. Igår var jag så glad så jag nästan dansade runt på kontoret, Erik har fått körkort!!! Hipp hipp hurra!!!! Senare på em hade jag planerat in ett besök på Sats, tänkte gå ignom ett pass med maskinerna. En super fredag med andra ord. Men vad jag bedrog mig, började få ont i halsen lite smått efter lunch, vid middagstid så låg jag i sängen och kunde knappt svälja så ont hade jag. Har nästa inte sovit något inatt och idag ligger jag i sängen och tar det lugnt och hostar och snörvlar. Uppgraderade Lightroom och kikade på bilder ur lilla Canon som jag inte ens plockat ur efter vår kryssing. Den kryssningen var den bästa kryssning jag varit på någonsin. Birka kan vara så lyxigt ibland. I går fick jag hem ett paket från HM. Det var en beige kofta med blingade knappar, ett par gråa slimmade jeans och en jacka i fuskskinn. Orkar inte fota något just nu men det kommer. Såg på bla Isabel Adrians blogg att hon fått hem prylar från HM's ADR kollektion, vilka härliga askar prylarna ligger i. Det är så lyxigt när även förpackningarna är top of the line. Me like a lot, men sån är jag. Hoppas mitt paket kommer nästa vecka, spännande, spännande.

//HP










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar