25 september 2012

Mexico bokat och klart!

Nu är Mexico bokat och klart! Det kommer bli totalt super härligt! Vi åker med Ving och kommer att bo på The Royal i Cancun. Lite fakta om hotellet:

Fina och luftkonditionerade juniorsviter (61 m2) med balkong eller terrass med utemöbler och hängmatta. Två dubbelsängar queen size eller en king size. Kuddval vid ankomst. Minibar. Tv med satellitkanaler och cd- samt dvd-spelare. Iphone-docka med högtalare. Kaffebryggare. Strykjärn och strykbräda. Hårtork och plattong. Badrock och tofflor. Jacuzzi för två samt dusch och wc. Drycker i minibaren på rummet, fylls på regelbundet. Hotellet har Gym, bastu och jacuzzi. Life Fitness Center med gym, aerobics, spinning och yoga. All Inclusive VIP-Lounge med snacks och drinkar dygnet runt. Strandbutler - kall handdukservice, isvatten, sololja, tidningar, tidskrifter m.m. Vid ankomst till hotellet möts man av kalla handukar samt Champagne.

Det låter som en sång i mina öron, att bara få slappa och lyxa i en vecka. Sol, bad, gott att äta och dricka. Kanske lite spa, yoga och gym åxå ;)

På tal om gym, jag har nu sprungit på bandet, gått på Yogalates, Yoga och träffat min PT på SATS. Ännu inget minus på vågen att tala om. I morgon ska jag träffa min PT igen och även gå på ett shape pass senare på kvällen. Jag försöker gå tre gånger i veckan, minst två gånger. Hittills har jag klarat tre gånger, det har även blivit fyra!

Sen har jag gått och beställt en iPhone5, längtar!!! Beräknad leverans är den 15/10!!!

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar