29 augusti 2012

Sjuk...

Ligger i sängen och skriver, tror jag åkt på nåt förkylningsvirus. Det är så tråkigt, vi som har bokat en kryssning med Birka på söndag med skaldjursbuffé, det har jag sett fram emot så länge. Nu gäller det att hitta alla knep för att bli frisk. Te, vitaminer och vila. I måndags skaffade jag träningskort på SATS, Lisa och jag har tänkt börja träna. Vi har planerat att ta ett pass idag. Det sket sig. Jag siktar på att gå ner med henne på lördag om jag är något så när frisk. Då kan jag i alla fall kolla in alla maskiner och se hur det fungerar. Annars får vi skjuta på det till nästa vecka, det skulle vara så tråkigt, jag vill komma igång nu. Jag har semester på måndag och tisdag. Jag har även ett läkarbesök inbokat på tisdag för att kolla upp halsen om det inte blir bättre. Nu får jag hoppas på en mer aktiv höst.

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar