13 mars 2012

Vardag...

Hemma igen efter att ha jobbat en hel dag, middagen är äten och kaffet uppdrucket. Igår fick jag hem nya Elle och idag låg Femina i postlådan. Jag älskar att få hem tidningar, det är så spännande att läsa om alla nyheter och titta på alla fina bilder. Men just idag så håller jag på och somnar. Det började idag efter lunch, kunde knappt hålla mig vaken. Ska det vara så här? Vad gör jag för fel? Äter för mycket? Sover för lite? Hmmm, kommer på mig själv med att längta efter våren, att få gå ut och klippa ner rosorna, städa på baksidan och göra fint i uterummet. Tänkte tjuvstarta lite i helgen med uterummet. Idag har jag beställt något mycket användbart och väldigt snyggt! En ledtråd... Nu tillbaka till tidningshögen...

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar