12 mars 2012

Hemma igen...

Kom hem förra onsdagen, har inte varit riktigt kry. Blev förkyld på vägen ner till Egypten. Inte kul då man sitter i ett plan. Men men nu verkar det som om det börjar om igen med en ny förkylning. Lite foton från resan kommer här:




Det verkar vara något fel med uppladdningen av foton idag. Jag få lägga upp fler foton senare. I det stora hela så är vi nöjda med resan. Jag kan tänka mig att åka tillbaka till Sharm, men då lite senare t ex i April eller Maj. Absolut inte till det hotellet vi bodde på nu, ialla fall inte till det priset vi betalade. Skulle kunna sätta tre stjärnor på rummen och ev fyra på omgivningarna och stora komplexet. Det var mycket varm och härligt på dagarna men kyligt på kvällarna, så en varmare jacka hade varit bra. Jag har ju varit till Egypten i början av Februari och det var inte så här kallt på kvällen. Jag fick hem min första Glossybox. Allt var så fint nerpackat i en ask. I denna box fick jag hem prover från Babor, Becca, Daniel Sandler, Murad samt ett par lösögonfransar från Jelly Pong Pong. Jag är mycket nöjd så här långt. Nu ska prylarna testas åxå.

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar