9 januari 2012

Urk!

Igår kväll fick jag riktigt ont i magen, typ kramper och fick springa på  toa stup i ett. Kunde knappt sova inatt. Som tur är så kan jag jobba hemifrån så det har jag gjort idag. Nu känns det bättre men jag är så trött. Jag har försökt sova en stund nu på em men det gick inte och lika bra är väl det så kanske jag kan sova inatt. En bra sak är att jag inte druckit kaffe eller ätit godis på hela dagen. Det är en stor bedrift från min sida. Kaffe brukar jag dricka minst 6 koppar om dagen. Godis kan jag vara utan i vanliga fall men under Julen har jag ätit massor med godis. Det är inte lätt att minska ner på godiset. Choklad...åh det skulle vara så gott, en kaka bara med massor av nötter!!!! Nehej inte det nej :(  Det kommer att bli svårt att ta på bikinin i Egypten om två månader.

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar