29 januari 2012

Nu så...

Nu så har jag fått tag i Mint Candy Apple från Essie, så vårhärlig färg. Jag verkligen längtar efter sommar och sol. I går var vi en sväng förbi Väsby Centrum och sedan gjorde vi en underbar fläsktek och till detta rosa bubblor så klart. Mamma och Nisse var förbi en sväng. Jag fick hem två paket i fredags ett från HM och ett från Kicks. Från HM kom ett par nya jeans. Jag hade köpt ett par som sprack i baken efter en tvätt, inte ok. Men helt underbart att bara kunna skicka tillbaka och få hem ett par nya. Det andra paketet som kom från Kicks innehöll två sexpack med dushtvålar från Molton Brown, lyx lyx lyx. De doftar himmelskt gott. Idag har jag och Jari börjat dagen med en stor frukost a la hotell och sedan tog vi en promenad i rask takt på ca 3 km. Nu ska jag iväg och sola.

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar