21 januari 2012

Det fungerar...

Jag provade Moroccanoil produkterna i torsdagskväll och banne mig så får håret en helt annan känsla och blir så blankt och fint. Doften är helt underbar så fräsch. Det enda problemet för mig med håroljor är att efter ett tag så blir mitt hår ännu mer elektriskt. Jag läste någonstans att man ska fylla på med olja under dagen. Då undrar jag om inte håret blir för fett. Hmm jag får prova mig fram. I går hade jag planerat en underbar dag som skulle börja med att jobba hemma och sedan sluta med ett besök hos frisören. Ha, jag vaknade vid fyra på morgonen med jordens förkylning så dagen började inte så bra. Nu är det så fantastiskt att jag har världens underbaraste man som hämtar medicin, fixar frukost på sängen, skickar tillbaka mina trasiga byxor till HM, hämtar min specialbeställda Cava från bolaget och skjutsar mig till och från frissan, samt fixar världens godaste middag. Jag är lyckligt lottad :) Idag började vi med en lååång och härlig frukost. Jag fixade smothies på superbär. Mums säger jag. Nu ska vi snart ut och köpa färg till Lisas nya rum. Vi hörs.

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar