6 december 2011

Snygga kameraväskor

Jag har tänkt att köpa ny kameraväska, den jag har är på tok förliten. Jag har hittat några snygga, t ex Kelly Moore, hennes Libby Bag i svart är snygg, sedan har vi THEIT The Bossi Bag, i svart förstås, grymt snygg, och sist men inte minst, Think Tank Retrospective 10 som är lite mer åt det osynliga hållet. Det är mycket svårt att välja. Det som är knepigt med de två första är att de skeppas från USA och då tillkommer tull och moms och så är det UPS som kommer med ett bud, oftast då man inte är hemma. Jag har fått andra saker levererade så, då gäller det att vara hemma. Men man vet ju aldrig när de behagar komma. Hmm jag får fundera vidare, Think Tank är ju mest praktisk, men jag är ju inte så praktiskt lagd, hi hi....

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar