10 december 2011

En blir förvånad själv...

Igår var jag in en sväng till stockholm, först läkarbesök och sedan lite shopping. Men döm om min förvåning då jag inte kände någon som helst lust att handla. Ont i fötterna och inte hittade jag något heller. Allt det jag ville köpa var på tok för dyrt. Tråkigt. Så jag åt lite räkor på NK och sedan gick jag till Åhléns. Gud vad mycket skit de prånglar ut i affärerna. Det enda jag fick med mig hem var lite makeup från Mac och en julpresent till Jaris syster som bjuder på adventslunch imorgon. Det är alltid så trevligt på hennes adventsluncher. God gröt, skinka och så hembakat bröd. Mums! Idag vill jag bara ligga här i soffan och softa, har lite ont i huvudet efter en underbar kväll med Jari och en supergod Cava. Han är så go min man.

Ha det bäst!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar