8 november 2011

Hemma igen...

Nu är vi hemma och har hunnit avverka två dagar på jobbet. Jag hade behövt en veckas semester efter den här kryssningen. Det var riktigt trevligt. God mat (dock mycket små portioner) och mycket gott vin. Efter maten blev det drinkar i baren och dans, oj vad vi dansade. Här kommer några foton från resan. Jag hade bara med mig lilla kameran och mobilkameran så det blev inte så bra kvalité på fotona.
Hytten är jag mycket nöjd med!

Här väntar vi på första rätten, en gratinerad mussla.




Tiramisu och kaffe, mmmm det var mycket gott!






















Nu ska jag jobba tre veckor och sedan bär det iväg till Helsingfors på julbordskryssning. Det kommer bli trevligt. Tänkte ev boka in mig på någon ansiktsbehandling på båten. Det vore riktigt skönt. Bara äta gott och njuta av lite spa ombord.

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar