12 oktober 2011

Textures...

Jag har alltid varit fascinerad av att jobba med Textures på mina foton i Photo Shop. Nu har jag hittat världens sida med undebara texturer och idéer. Den heter Flypaper Textures och den hittar man här. Häromdagen gjorde jag en test med några texturer från ett annat ställe på en gammal rosbild.

Jag är ganska nöjd med denna (klicka upp för att se bättre) men är säker på att om jag hade några av texturerna från Flypaper så hade jag kunnat få till lite roligare effekter. Vi får väl se kanske köper några en dag. Det är så jobbigt med det kalla vädret nu. Hu och usch, det var noll grader när jag gick upp halv sex i morse. Alla leder värker så att jag misstänker att de håller på och går av. Hoppas hoppas det blir en solig helg. Jag har ännu inte fått mitt körtillstånd, de behandlar ärenden som kom in den 14 september nu, så snar snart!

Ha det gott!

//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar