26 oktober 2011

Öva öva öva

I förrgår var jag ute och övningskörde för första gången, på en parkering. Vi tränade på att starta, hitta dragläget, bromsa,  stanna och växla. Puh, det är inte lätt men så roligt! Idag var vi ute igen, denna gång var jag även ute på riktiga vägen och körde runt runt på industriområdet. Imorgon blir det Yoga och på fredag ska jag ut och äta midda med kollegorna på jobbet. På lördag blir det övningskörning igen. Det finns andra saker jag borde öva på också, t ex att djupandas och låta idiotiska kommentarer och påhopp bara rinna av och inte bry mig. Men jag blir arg och upprörd. Eg helt i onödan. Jag måste träna på att inte bry mig. Elaka personer måste vara så fula innuti. De måste ha mycketr dålig självkänsla då de lever på att trycka ner andra människor. Jag önskar att alla ska ha en riktigt trevlig kväll och massor med bra energi till alla!

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar