2 oktober 2011

Nu har vi slagit till...

I helgen har vi varit produktiva, köpt bil (tingat, J skriver på på måndag) Det blev en Toyota Avensis av 2009 års modell, en bättre begagnad. Den blir super att övningsköra i, wrooom! Jari har kaklat öppningen till takfönstret i badrummet. Han kan fixa allt, min älsk! Vi har köpt möbler till badrummet, det blev Hafa samt en kran från Hafa. Hyllan i badrumsskåpet gav vika häromdagen, för mycket produkter säger J. Hrmpf, vet inte vad du menar säger jag. Så imorgon när allt har torkat klart så kommer elektrikern och då sätter vi in bubbelbadet samt de nya badrumsmöblerna. Finemang!!! Ska jag bubbla eller vad!!! Idag har jag sett ut en resa till Egypten i vinter, det blir jag, mamma och Lisa! Det är så härligt att ha något att se fram emot. Tror att jag har tre grejer på G samtidigt. Körkortet, två resor och den största av dem alla som är en hemlis. Kanske att jag kan avslöja den till våren, hoppas hoppas. Nu gäller det bara att ansöka om semester och hålla hälsan på topp.

Ha det gott!

//HP

1 kommentar:

  1. Kul att höra allt är är bra med dig :)
    Kram Anette / Bruzan

    SvaraRadera