21 september 2011

Glad, gladare, gladast...

Just nu är jag såååå glad, det händer så mycket i mitt liv just nu!!! Jag ska börja övningsköra. På lördag ska vi gå handledarkurs och fylla i alla papper, kolla synen osv...  Oj oj ska jag böjra köra bil, det blir roligt. Detta innebär att vi måste köpa en ny bil, inte en ny bil men en bättre begagnad. Hm det finns så otroligt mycket olika sorter och jag begriper inte ett skvatt om bilar. Jag går på utseende hi hi det blir en del argumenterande fram och tillbaka när vi hittar div objekt. Sen är det en annan mycket större sak som håller på att gå i uppfyllelse men det är inte riktigt klart ännu. Det tar nog några månader innan det är klart. Men jag har fjärilar i magen och vill att allt ska vara klart nu nu nu! Vi har bokat in en kryssning i november, en vinprovar kryssning med Galaxy till Åbo. Det ska bli gott, 6 rätter och 7 viner till middag och två rätter och fyra viner till lunch samt en specialfrukost, nom nom säger jag! Imorgon böjrar jag med Yoga och ska gå en gång i veckan, det ska bli så skönt att få sträcka ut ordentligt.

Ha det gott alla!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar