24 september 2011

Full rulle...

Dagen började med körskola, handledarutbildning, det gick bra. Efter detta lite lunch på stan och sedan har vi åkt runt hela Stockholm och tittat på bilar, oj oj, jag har hittat min favorit en Audi... Vi får väl se vad det blir i slutändan. Jari har hittat varianter på min favorit Audi, gråa combi Audi, hmm, inte riktigt vad jag tänkt mig men ok. Först måste jag ju lära mig att köra. Sen när jag kan det så kan  jag ju börja moppsa om bil. Hi hi.  Nä men tänk att åka runt i den vita Audin, oj oj oj. Jag är såld. Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi grillade karré och hade blomkålsmos och hummus till det. Mmmm mycket gott. Nu sitter vi vid varsin dator och surfar efter bilar. Lördagsmys på hög nivå!

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar