26 augusti 2011

Fortfarande sjuk...

Detta börjar likna upprepning, men jag är fortfarande sjuk, fick veta svaret på mina prover, bakterieinfektion i hela kroppen. Nu äter jag penicillin var 8:de timme och Rinexin mot bihålorna. Vi får väl se vem som vinner. Baskilusken eller penicillinet! Nåväl idag ska jag till frissan, jag måste göra något som får mig att känna mig som en människa igen. Det ska bli härligt att färga in utväxten och få topparna ansade. Några hårprodukter ska jag inte köpa. Hui vad det kliar i fingrarna att få köpa några trevliga produkter för håret men icke, jag har hela skåpet fullt! På MQ däremot har jag sett endel fina höst kläder. Hade tänkt åka och shoppa lite med min dotter Lisa imorgon. (om jag orkar) Lisa vill ha ett par skor. Hmm då kanske jag kan passa på att slinka in på MQ....Hi hi.

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar