24 april 2011

Idag bär det av mot Åland...

Idag ska vi åka på kryssning till Åland, med Birka. Det kommer bli avkopplande. I går hade vi en underbar dag i Stockholm, jag, Mamma och Lisa. Det tog ett tag att välja ut klockan men till slut så hittade jag min favorit, Michael Kors klocka. Den är supersnygg!












Det blev lite skakiga bilder då ljuset i köket inte riktigt räcker till och jag inte orkade hämta blixten. Löparen under fick även den följa med hem samt några Lexington handukar och tvål från Savon De Marseille. Jag såg så mycket snyggt på NK's heminrednings avdelning. Ljustakar, doftljus, handdukar och massa massa mer. Men man har ju bara två armar, det blir tungt på pendeln hem. Sen gick vi ut och åt lunch. Nu ska jag packa och måla naglarna och så sola lite, kanske även att det slinker ner lite frukost.

Ha det gott allesammans!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar