30 mars 2011

Väskan och jag

Jag var lite osäker på om jag köpt rätt väska. Var nästan på väg att lämna tillbaka den. Men idag var vi ute på en liten tur väskan och jag. Den är underbar!!! Nagellacket jag köpte häromdagen är det bästa jag köpt någonsin, både färg och hållbarhet. Samoan Sand från OPI. Idag var jag ute på Arlanda och växlade lite Euros och passade på att inhandla Bronze Godess after sun, den doftar rätt gott så vi får väl se vad den kan göra för underverk med huden efter solen på Kap Verde. Å vad jag längtar. På fredag slutar vi 13:00 på jobbet, kontoret flyttar till Märsta på måndag. Men då är inte jag där utan sitter på planet med ett glas Champagne. I dag har det varit så soligt och fint, solen lyser fortfarande, så härligt.

Ha det gott!

//Heidi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar