17 mars 2011

Nagellack

Igår köpte jag ett nytt nagellack från OPI, ett i beige.
Deras nagellack är bland de bättre. Snygga färger som sitter bra. Dessutom en bra pensel att måla med.















Häromdagen köpte jag en ny mascara, ganska onödigt med tanke på att jag beställt en på taxfreen. Men min Helena Rubinstein smulade så mycket så det gick inte att ha den kvar. Antar att den hade blivit gammal. Innan den började smula så är det den bästa jag testat. Jag har även en Lancome Precious Cell och den är toppen. Den nya jag köpte är den jag redan beställt, nämligen Diorshow Extase Mascara. Jag var in på Åhléns på lunchen och expediten tyckte att det är den bästa mascaran ever samt att den ALDRIG smular. Men jag vet inte, jag tycker den har smulat från dag ett och borsten är så klumpig så att jag har mascara över hela ögonlocket. Måste kanske vänja mig vid den. Annars blir det att gå tillbaka till HR igen.

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar