24 mars 2011

Imorgon är det fredag...

Vad härligt fort den här veckan gått! Den började inte så bra men idag känns allt bättre. Eller nästan allt. En jätterolig grej vi har på G ser ut att ev inte bli av, inte just nu i alla fall. Jag är en person som hatar, verkligen hatar att vänta. Smärta, kyla och vänta det är verkligen inte min grej. På lördag ska jag och Mammsen åka in till La Stockkholma och shoppa lite. Jag ska inhandla en ny handväska, om jag hittar en som passar. Sedan ska jag kika närmare på en Michael Kors klocka på NK. Det ska bli såååååå härligt. En shopping dag med Mamma i stan, kan det bli bättre? Vi hade tänkt gå på blomstermässan men med tanke på resan så vill jag inte åka dit och en massa plantor som någon annan måste ta hand om när vi är på semester. Det får bli Ulriksdals Slottsträdgård när vi är tillbaka från Kap Verde. På tal om att resa, mascaran jag beställde på tax free får jag nog avbeställa, den är KASS!

Ha det gott!

//HP

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar