29 mars 2011

Det börjar pirras...

Tror att jag åkt på en släng av resfeber minsann! Ska börja skriva på packlistan snart. Det ska inhandlas lite småsaker till neccecären så som små förpackningar av schampo och balsam och en ny fräsch duschtvål, kanske att jag kollar på Arlanda om det finns något nytt fräscht märke där, hmm vi får se. Jag har en lista på saker som ska shoppas på tax free förutom det jag beställt till ut och hemresan. En sak jag ska inhandla är en ny parfym. Jag har fastnat för Shalimar, av alla sorter. Det är en klassiker. Jag har doftat på den när jag varit ute på stan och nu senast i helgen. Doften är inte för dominant och sitter kvar länge. Doften påminner om vanilj och cocos lite orientalisk. Sedan blir det nog läppstift, foundation, mascara, parfymer till familjen och lite annat smått och gott. Kanske nya solisar och en plånbok? När vi var på NK i helgen så kikade vi på Michel Kors klockor och solisar, de är så snygga. Jag har önskat mig en sådan klocka i rosa guld. Vi får väl se om någon är generös i år <3.  Fick föresten veta på NK att min väska endast kom i tre ex. Så jag är glad att jag knep en.

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar