29 december 2010

Trött, tröttare, tröttast...

Uj nu är jag så där urtrött igen. På lunchen idag köpte jag en liten liten flaska med uppiggande från hälsokost affären (Guarana tonic) . Kommer till kontoret och läser på innehållsförteckningen och ser att den innehåller 14 % alkohol, men hallå??? Jag kan ju inte dricka alkohol på jobbet och dessutom hur kan det vara nyttigt? Ja ja inget mer uppiggande i flytande form för mig, däremot har jag sett att man kan köpa Acai pulver och blåbärspulver och raw cacao, det ska jag göra. Sen ska jag beställa en resa eller lägga in mig på en klinik. Tänk att få göra en ansiktsbehandling, botoxa pannan, lägga in lite filler i kinderna och ev läpparna, men bara lite, det ska se naturligt ut. Vi får se till våren....jag bara måååååste få göra något!!!!





















Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar