3 november 2010

Positive thinking

Peppa peppa peppa, jag peppar mig själv för fulla muggar! Det viktigaste är att jag älskar mig själv annars kan jag inte älska andra. Hmmm. Idag har jag varit hos sjukgymnasten, trodde jag skulle få akupunktur men hon måste dra isär något i min nacke innan jag kan få det. Tydligen är det nerver i kläm i alla fall. Värker gör det. Murspisen är inte riktigt klar ännu, skorstenen ska på plats och efter det ska sotaren kontrollera så att skorstenen inte läcker rök. Därefter kan de sista bitarna monteras på plats, och jag kan äntligen börja inreda vardagsrummet!!! Jippiii! I väntan på att det ska hända så har jag bestämt mig för att börja lära mig Photoshop CS5. När jag kan det behjälpligt så blir det nog en ny kamera.

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar