21 oktober 2010

Stockholm idag

Idag ska Mamma och jag gå och se Terrakottaarméen på Östasiatiskamuseet. Sen ska vi äta lunch. Hoppas att det blir en liten flykt undan vardagen. Jag undrar varför mina barn är så envisa med att förstöra för sig själva? Den ena håller på och gräver en mycket djup grop åt sig själv. Det spelar ingen roll vad jag gör. Om jag är peppande, orolig, arg, positiv, hjälpande, försörjande, mm mm, allt bara kastast i soptunnan. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag brukar inte skriva något som är så personligt här på bloggen men nu känner jag att jag håller på och drunknar. Det här har pågått i några år nu. Jag vill ju bara försöka ge en bra start i livet, och så blir det helt bakvänt och jag känner att allt är mitt fel, även om jag innerst inne vet att det inte är så. Det skär i hjärtat.

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar