1 september 2010

Packa packa packa...

Den här gången ska jag inte packa ner så mycket...det är mitt motto varje gång och varje gång får jag nästan sätta mig på locket för att få igen resväskan. Den här gången har jag varit till frissan och köpt små shampoflaskor & balsam. Det slutade med att jag köpte två olika uppsättningar av de små flaskorna då jag tyckte de var så små och inte skulle räcka i en vecka. Det är ju så när man badar i klor och salta hav att jag gärna tvättar håret varje dag. Sen är det problemet med bikini, jag gillar inte nedre delen på bikinis. Jag är så tjock så det ser bara komiskt ut. Hemma brukar jag alltid ha shorts på då jag solar. Det skulle se mycket roligt ut om jag badade i shorts. Får se om jag kan hitta ett par bikinibyxor med lite längre ben och högre midja, suck. Jag kommer nog inte få tag i det där nya snygga lila lacket från Chanel innan jag åker så jag får se vad de har att erbjuda ute på Arlanda. Det lär bli en hel del taxfree shopping där med, hi hi, som en godispåse med produkter! Något läsbart måste inhandlas, blir inte lätt då jag redan köpt och läst de flesta tidningar, Damernas, Elle, Femina osv... Får hitta på nåt. På tal om att läsa så köpte jag Leif GW's senaste bok igår. Den är bra, jag har kommit halvvägs. Den är dock lite tung att släpa på till Turkiet. Idag ska jag åka till Sky City med Mamma, får se om jag hittar något där. Jag har fortfarande ont i nacken, inte kul, måste vara någon nerv som sitter i kläm.

Ha det gott allihpa!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar