25 september 2010

Fortfarande sjuk...

Börjar bli långtråkigt det här med att vara sjuk. Nåväl är på bättringsvägen och vad passar väl bättre än att sitta och surfa runt och se om det hänt något i cyberrymden. Mina älskingar, de små, ligger här bredvid och ser allmänt avslappnade ut.


































Dom är ju så härliga de små pälsbollarna! Nu ska jag leta upp mina nagellack, jag kan bara hitta Chanel lacken inte de från OPI? Var kan de hamnat? Det är ju en hel bunt med lack som fått fötter. Tänkte ta på underlack innan jag lägger på lite Chanel no 509. Fy tusan vad jag har tråkigt just nu. Inte blir det bättre av att tänka på att jag knappt kommer få någon lön nästa månad, usch! Jag är halvtidssjukskriven och så tog jag en veckas ledigt utan lön då vi åkte på semester. Då visste jag ju inte att jag skulle bli sjukskriven och förkyld. På onsdag ska jag röntgas med magnetkamera, troligvis är det en förslitning i nacke och axlar. Vänster sida är värst. En mycket trevlig sak att se fram emot är murspisen, den ska komma den här eller nästa vecka! Jippi!

Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar