15 september 2010

Chanel

Jahapp då äger jag tre st Chanel nagellack minsann! Två av dem inhandlade på en och samma resa och båda lila, min man tror jag fått pippi på lila.

















Det första heter Vendetta och inhandlades på Arlanda, där var nr 2 Paradoxal slut. Men jag hade riktigt tur för på flygplatsen i Turkiet där fanns ett ex av Paradoxal kvar och den köpte jag. I Turkiet fick jag manikyr och då naturligtvis med Vendetta, det är naglarna på bilden. I morgon ska jag prova Paradoxal för Vendettan börjar flagna i kanterna. Det är nog därför jag oftast inte använder nagellack, för att det är så jobbigt att ta av och sätta på nytt. Tänk om det fanns en bra manikyrsalong i närheten. Måste kolla i Kista om de fortfarande gör manikyr på Kicks. Då kan man fixa naglarna på lunchen! Jag sitter och kikar efter nya resmål. Vi funderar på om Bodrum skulle kunna vara något. När vi var till Kos så var vi över en dag till Bodrum och då var det jättemysigt. Jag har så ont i nacke, axlar och lederna i armar och ben så jag håller på och kreverar. Mitt humör åker ner i backen när det värker så här. Jag har hört att kattskinn ska vara bra mot värk, så jag försöker locka Gizmo och Lucy att komma och lägga sig på min arm men de är svår flörtade idag. Nehepp nu blir det lite tv tror jag. Ha det gott!

//HP

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar