21 augusti 2010

My darling is home!

Han är hemma igen min älskling! Fina presenter hade han med sig, både Champagne, Cava och choklad. Snart ser jag ut som en boll. Ärligt talat jag måste banta men vet inte riktigt hur det ska gå till. Jag älskar livets goda. Får ta mig en funderare på det. Ev börja på gym när vi är hemma från Turkiet. Tänk att jag lade ut en bild på min Facebook sida som jag benämnde stormy, efter det fick jag det mycket stormigt hemma. Min son tyckte inte att jag skulle sova natten mellan torsdag och fredag, utan att jag skulle vara orolig och arg på honom. Barn är underbara och jag älskar mina, men de kan vara en riktig påfrestning ibland. Speciellt då man inte får sova och ska upp och jobba kl 05:00. Nu trotsar jag ödet och lägger ut bilden igen...





















Ha det gott mina vänner!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar