23 juli 2010

Snart snart snart...

...är det semester för mig och Jari! Som jag har längtat. I kväll firar vi med att gå ut och ta en öl tillsammans med Lelle och Lena. Det kanske tilloch med blir middag ute, vi får se. Det ska bli såååå skönt med semester. Jag har inte känt mig så här sliten på länge. Det har dock varit en mycket händelserik vår och sommar, går inte att skriva här dock för det har inte varit några trevliga saker som har hänt. Nu hoppas jag på en riktigt trevlig fortsättning på sommaren och en super härlig höst. Längtar lite till Turkiet. Det är bra att ha något att se fram emot. Snart snart så. Jari och jag åkte förbi Tyresö igår, vilka hus... oj oj oj. Där skulle jag kunna bo, vid vattnet. Hmm får se vad framtiden har i beredskap åt oss. Mina små bebisar ligger här brevid mig, de är så rogivande. Nästan som små Bhuddor. Nehepp nu ska jag jobba klart och sedan är det SEMESTER!!!


Ha det gott!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar