24 juni 2010

Vill ha....

...det här badrummet! Hittade fotot på Desire to Inspire, och oh vad jag blev inspirerad. Vi ska ju göra om toan och lilla rummet nere till en bastu och spa del. Först tänkte vi sätta in ett bubbelbadkar men det ser ut som om bubbelbadet hamnar i badrummet på övre plan. Nere blir det bastu, dusch och toa. Jag vill inte klämma in förmycket, det ska vara luftigt.


Sedan är det bara en walk in closet som saknas! Den kan jag ju drömma om tills jag vaknar. Funderade ett tag på att göra om klädkammaren, men den är så smal så det blir riktigt trångt.

Hittade även matsalsbilden nedan, jag fullkomligt älskar tolix stolar, vill ha vill ha vill ha....



Jag ska köpa en Louis Ghost stol till mitt nya skrivbord (som jag inte köpt ännu)


//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar