23 juni 2010

Tiden räcker inte till...

Oj det var ett tag sedan sist! Men nu är det sommar och tiden vill inte riktigt räcka till. Kommer hem från jobbet och går ut på baksidan, släpper ut Gizmo och Lucy och tar en runda och kollar rosorna. Sedan är jag fast, glömmer både tid och rum. Kommer på mig själv då jag är hungrig eller någon frågar vad vi ska ha till middag. Den här tiden på året är den bästa, jag vill inte gå in förrän i oktober!!!! Idag har beställt Tamrons macro objektiv som jag längtat efter så länge och så har jag uppdaterat os på min telefon, till 4.0. I helgen gjorde vi klart trappan till trädäcket på baksidan och satte upp en spaljé. Jag är supernöjd.

Gizmo har sitt eget sätt att sola på:



Snart blommar rosorna och snart är det midsommar. Imorgon ska jag jobba hemifrån och försöka planera vad vi ska äta till midsommar. Skaldjursspett låter mycket bra tycker jag men det finns det delade meningar om här hemma. Blir väl lax då kanske....hmmm. Får planera vidare.

Ha det gott och på återseende!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar