13 juni 2010

Lat Söndag...

Idag har jag latat mig hela dagen, sååå skönt!
Började dagen med frukost vid 11:30 tiden i vårt underbara nya uterum, älskar att äta frukost ute!
Kopparna köpte jag på Indiska förra veckan. Så härliga och stora att dricka kaffe ur på morgonen.















Efter frukost gick jag min morgonrunda på baksidan och kikade på rosorna, och släppte ut Gizmo och Lucy. Beundrade Blomman för dagen, den bara växer och växer. Snart är den igenom taket. Frodigare blomma får man leta efter!

Något senare åkte vi till Blomsterlandet för att köpa två änglar som jag fick syn på då vi köpte studentbuktetterna. Jag älskar mina nya änglar. De är så söta! En står ute och en står i uterummet.


Och nu på kvällen sitter jag här med ett glas bubbel och njuter av alltihopa!
Kan livet bli godare?

Ha det så gott!!!

//HP

1 kommentar: