18 maj 2010

Piggare men inte bra...

Idag har jag inte ont i huvudet men däremot i hela kroppen! Det värker som om jag blivit helt manglad. Nu på kvällen känns det lite bättre men jag har proppat mig full med värktabletter så det kanske är förklaringen. Ett sånt härligt väder det har varit idag. Jag har suttit i solen en stund, men det blev lite för varmt för mig idag. Vi hade 30 grader i uterummet så det var säkert 35 i solen. Det är första gången nu på kvällen, idag jag loggar på, jag har inte ens orkat titta på alla foton jag tagit i helgen. Nåja det hinns väl med. Mellan maj och oktober brukar vi knappt hinna titta på tv. Vi bor nästan ute på baksidan. Det är så härligt att bara kunna gå ut och äta sin frukost på trallen och Lucy och Gizmo går ut och inspekterar fåglar och fjärlilar. Så härligt!

God Natt!

//HP

1 kommentar:

  1. Hoppas du blir piggare snart så att man kan få se lite bilder :)

    Ja du, TV på sommaren... händer sällan.

    //Monica

    SvaraRadera