14 maj 2010

Imorgon blir det Stockholm...

...med Mamma och Louise. Jag ska se om jag kan hitta vita snygga påslakan. Jag upptäckte att det inte fungerar så bra med mönstrade påslakan till en mönstrad tapet.
















Jag ska även se om jag hittar nya tofsar och hållare. Jag har en hel del tofsar hemma men det finns alltid plats för fler! Sen kan jag inte bestämma mig om jag ska ha omtag och hållare endat till fönstret eller om jag även ska ha det till balkongdörren. De hållare jag har syns på bilden nedan, och de är endast två st. Jag älskar motivet - Den franska liljan, den är så vacker! Ja imorgon bär det av till NK, där borde det finnas en hel del godsaker!

Nu måste jag sova om jag ska orka shoppa imorgon!
Ha en riktigt trevlig helg!
//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar