14 april 2010

2 dagar kvar...

Nu räknar jag ner på allvar! Endast två dagar kvar!!! Som om inte allt skit innan skulle räcka till så har jag åkt på blåskatarr. Så typiskt, nu bälgar jag i mig tranbärsjuice. Ska till läkaren imorgon. Hoppas att jag slipper antibiotika / pennicillin. Då kan man ju varken sola eller dricka alkohol. Det blir ju rena hälsoresan i så fall, hui! Nä hoppas Tranbärskuren hjälper. Idag har jag och Tessan varit på MQ's förhands rea av vårnyheter, det var roligt, lite shopping blev det. En cardigan med lång framdel som går att svepa om sig, i svart och off white. Mycket snygg. Dagen innan blev det en hel del inköp på Åhléns och Make up Store. Och några dagar innan dess hittade jag en klänning hör och häpna som jag tänke skulle passa utmärkt till min 40 års dag. Man måste ju piffa till sig lite inför resan.



Och så några som mest ligger på rygg hela dagarna...

















Ha det bra!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar