21 mars 2010

Söndagsmys

Nja, Söndagsmys och söndagsmys, inte med det snöfallet. I går hann vi äta en kycklingsallad till lunch i solen i uterummet, det var mysigt. Idag har jag roat mig med att beställa fuchsia och pelargonsticklingar från Wibrant Rockdala. Det blev ett antal:

Två doftpelargoner:
A-Limoneum, som doftar Kanel 
A-Torento "Coca-Cola", som doftar Coca-Cola


Och så några fuchsior:
Blush of Dawn 
Bountiful
Dawn Star
Floroma
Natasha Sinton

Oh vad jag längtar efter dem, de kommer i början av maj. Imorse hann vi med att åka till Bauhaus och införskaffa en lampa till balkongen. Det blev ett vitt rör som lyser nedåt. Bild kommer då den sitter på väggen. Sedan kom Titti över på lite fika. Nu sitter jag och surfar efter en sänggavel, hu så svårt att hitta en som är prisvärd och snygg. Jag hittade en som är snygg men troligen lite för dyr i Sovabutiken. Fjällbacka heter den.

Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar