14 mars 2010

Slut på helgen...

Nu börjar helgen ta slut. I går satte vi upp list och började bygga garderob. Idag har vi byggt färdigt så nu har jag en jättetjusig garderob, eller ballerob som ett av Jaris syskonbarn sa innan hon kunde säga  garderob. Efter detta var vi ute och skottade snö, detta för att kunna öppna skjutdörrarna till uterummet. Det är ca tre centimeter ren is och sedan kommer en snöhög som är ca en och en halv meter hög. Vädret har ju varit helt fantastiskt, sol sol sol. I love it! Rosorna som står i krukor i uterummet har klarat vintern. Värre ser det ut på baksidan av det lilla jag ser ovan snön, det är svart. Hoppas de är gröna under snön. Efter allt byggande och skottande har jag jätteont i ryggen. Det blev inte bättre av att jag vaknade med en riktig prakt nackspärr imorse. Nu ligger jag i sängen och surfar. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar