12 mars 2010

Pust!

Är jag trött eller är jag trött, det är skönt att känna att det bara är att luta huvudet mot kudden så sover jag!
Först jobba, sedan Rum & Trädgård, sedan IKEA, sedan hem och lasta ur all shopping och sedan ut och äta middag med familjen. Puh, det återstår nu endast en liten nattfösare eller vad det nu heter....Irish, tror jag det blir. Imorgon är det inplanerat lite listning av sovrummet samt en garderob som ska byggas ihop! Det blir spännande. Mässan var riktigt rolig, inte så mycket växter som jag önskat men desto mer inredning...   Jag köpte lite saker, en Myrten och en terrakottakruka till den. Ett betongfat och en Fransk lilja i rostigt järn. En liten viol med patinerad kruka och sist men inte minst Calvados ost och honung med smak av lövträd och valnötter. Det är tungt att bära runt på allt inne på mässan, jag skulle kunnat köpa lika mycket till men orka gå runt och kånka. Nä nu några bilder...





Nu säger jag Skål & God Natt!

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar