26 mars 2010

Migrän...

Jag har haft migrän sedan igår kväll. Det börjar lätta nu, men fy f---n vad jobbigt det har varit. Nu gäller det att hitta något positivt att fokusera på. Victor och hans band, Dark Forest of North, ska spela på Garage ikväll, det ser jag fram emot. Hoppas bara huvudvärken gett med sig till dess. Deklarationen ska tas tag i, urk. Vi måste göra rotavdrag för bygget förra året, blanketter, blanketter...urk. Ni hör, jag är hel deppig idag. I vanliga fall hade jag kastat mig med hull och hår över ett tillfälle att få tillbaka pengar. Men inte nu. Hela mitt liv håller på och spolas ner i toaletten känns det som, ingenting är roligt längre. Vad gör man då? Tar sig själv i kragen? Jag har försökt med det. Går till psykologen? Provad det med. Tänker att; ja ja det går nog över så småningom? Det provar vi med! Man kan ju alltid trötta ut sig med att städa sitt kråkslott så länge. Lucy har roat sig med att äta upp hälften av luktärtorna, urk!

Ha en underbar helg!!!

//HP

2 kommentarer:

  1. Vi mår alla dåligt ibland, det är tyvärr en del av livet! Men som tur är vänder det alltid, och vi blir glada igen! Om man inte deppar ibland, vet man inte heller hur det känns när man mår TOPPEN! Tillåt dig att vara lite låg ibland....det är bara nyttigt. Snart är våren här och allt blir, så bra så bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Jo det är sant, jag är en glad och positiv person som deppar ibland, är dock glad för det mesta, men sedan förra våren så har det inte velat ge med sig. Det har även hänt en del riktigt tråkiga saker. Men jag hoppas på ditt tips med våren, den är ju så härlig!!! Kramar Heidi

    SvaraRadera