1 mars 2010

Frisk...at last!

Hej alla glada!
Nu känns allt lite lättare, det gjorde det inte i morse kan jag säga, jag sov tre timmar i natt. I lördags åkte jag in till stan med Mamma och gick på Nationalmuseum. Vi såg utställningen med Rubens & van Dyck. Det är helt underbara tavlor, hur många runda och rosiga keruber som helst. Tänk att kunna måla och rita så vackert, det är en riktig gåva. Efter det gick vi till NK, vi tänkte äta en läcker lunch där. Det slutade med en riktigt illasmakande räksallad på caféet längst ner. Varför stannade vi inte till på Grand och tog en lunch där? Förmodligen för att Mamma inte riktigt kände sig bekväm med det. Vi hittar aldrig något mysigt ställe att äta på i city. Jag ger snart upp! Det var så mycket folk i farten i lördags så jag fick nästan klaustrofobi. Min enda shopping blev en mascara och en ask i porslin. Kommer ett foto en dag, jag lovar.  Nu har jag precis målat sovrummet en andra gång, så till helgen tänkte jag att vi ska sätta upp fondtapeten, och åka till Ikea och köpa två garderober. Det blir sådana härna. Nu är jag helt slut, det blir till att hoppa i bingen tidigt ikväll.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar