23 februari 2010

Fortfarande sjuk...

I går morse då jag skulle till att åka till jobbet kände jag att det inte stod riktigt rätt till. Jag var så slut och skakig så jag inte orkade stå på benen. Det blev en tur till doktorn, halsfluss och bihåleinflammation, antibiotika och Rinexin. Nu orkar jag sitta upp i sängen och surfa lite i alla fall. Det är på rätt väg!!! Det är så typiskt mig att inte vilja gå till doktorn. Jag tycker alltid att jag överdriver allt. En gång gick jag med halsfluss tills det blev halsböld, helt tokigt. I sommras gick det så långt att jag höll på att gå in i väggen. Det löste sig, tack vare en riktigt bra terapeut, jag är inte riktigt bra på att hantera stress ännu. Men en sak är säker, snart snart snart kommer våren, det är säkert!












2 kommentarer:

  1. Krya på dig!!
    Jag blev också sjuk igår, fick peniccillin nu känner jag mig bättre... men får ta det lilla lugna.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Tackar! Krya på dig du med. Ta det lugnt är nog det bästa just nu.

    SvaraRadera