21 januari 2010

I love pearls...

...Pearls for Girls!

Idag köpte jag mig ett nytt pärlhalsband, det är sååå fint!
Jag älskar pärlor, både som halsband och örhängen.







Eftersom det inte blir något med resan till Egypten (Barnen får inte ledigt från sina skolor för semesterresor! Fyy f-n säger jag) så spånar jag vidare....vad kan jag hitta på då jag fyller 40 ??? Jag vill göra något med familjen. Det vi funderat på är att fira med de barn som är hemma den dagen jag fyller (restaurang), eller bjuda hela släkten på buffé hemma, och sedan tänkte jag och maken åka iväg till en storstad i Europa. Rom, Paris eller London står högst upp på listan just nu. Det är svårt att välja!

Ha det gott!

//HP

2 kommentarer:

  1. Fina bilder...kanon!
    London!! Klart ni ska till London....Det är den mest underbara plats på jorden.
    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  2. Tackar! Vi har funderat på London, där kan man göra sig förstådd i alla fall och shopping finns det gott om, men Rom är ju så romantiskt, och Paris har sin charm. Så svårt att välja så jag nästan ger upp.
    Trevlig helg på dig med!

    SvaraRadera