5 januari 2010

Nu är det kallt!!!! Brrr

Idag har jag inhandlat raggsockar! Termometern visar -15,9 grader. Är jag någe avis på alla som är utomlands just nu??? Joooo! Tänk tre veckor på Bali eller något åt det hållet. Men då vi ska åka till Egypten i April så får jag hålla i slantarna. Dessutom fyller både jag och Jari jämnt i år, Erik blir 18 och så har vi utbyggnaden på huset som inte riktigt är färdig ännu. För att inte tala om de där semesterdagarna som aldrig räcker till. Men men vad är väl en resa till solen och värmen.....Jävligt eftertraktad just nu måste jag erkänna! Igår beställde jag en reflexskärm med 5 olika färger samt ett macro filter +10. Det ska bli spännande att se vad det blir för foton av det. Jag har inte haft någon riktig lust att fota de senaste månaderna. Men nu börjar det kännas lite roligt igen. Jag har kikat lite efter en ny kamera. Funderar på en Canon EOS 50 D. Nu ska jag surfa vidare en stund och längta efter våren, kanske inhandla lite fröer.


Ha det bra!



//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar