12 december 2009

Lördagsmys

Idag sov vi länge länge min man och jag, vi åt en god frukost och efter det begav vi oss till Sollentuna Centrum för julklappsinköp. Alla klapparna inhandlades och vi passade på att äta en god lunch. I en av affärerna fick jag syn på ett Snö halsband, oh jag vill verkligen ha det, men eftersom jag känner att bara shoppar och shoppar och kanske inte behöver allt jag köper så köpte jag inte halsbandet. Men jag känner fortfarande att jag verkligen vill ha det. Jag är hopplös. När vi kom hem så kom Mamma och Bosse över på lite glögg och saffranskaka. Mamma ville se mina nya adventsljustakar och samtidigt lägga beslag på de gamla. De är fina de med men jag kände för lite förnyelse.



Nu ska Jari och jag slappa lite och sedan se på film, äta färska räkor och ta ett glas vin. Mmmm det ska bli så gott.

Ha det bra,

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar