15 december 2009

Jobba jobba jobba...

Jag har precis stängt ner jobbdatorn och växlat över till min egen dator. Vill inte surfa på jobbdatorn. Önskar det var Jul snart så jag får vara lite ledig. Men till och med den ledigheten kan skita sig. Vi får se vad som händer. Jag har bestämt mig för att 2010 ska bli ett magiskt år!!! Jag ska tänka positivt så ofta det bara går. Ju mer man stannar till i vardagen och njuter av just nu, desto mer hinner man njuta. Jag har en tendens att tänka att bara jag hinner göra det här och det här och det där så kan jag ta det lugnt en stund sedan. Men sedan blir aldrig.

De här två vet verkligen hur man njuter av varje dag!



Ha det bra!

//HP

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Idag har jag njutit av att vi äntligen fick lite snö i Skåne, under kvällen har det fortsatt att vräka ner och nu ligger det säkert 1 dm snö över grenar och tak, mysigt.
    Dina katter njuter i stugvärmen ser jag
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahhaha man ser verkligen hur bra dom mår : )
    Underbart! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh det är så mysigt med snö! Här vräker det ner just nu, önskar att vi hade hunnit införskaffa en öppen spis så vi kunde sitta och höra knäppandet och se snön falla. Gizmo och Lucy passar verkligen på att lata sig, och helst i vår säng.

    SvaraRadera