1 december 2009

Förkylt åxå...

Usch jag håller definitivt på att bli förkyld, fy bubblan! Vi får väl se hur det går med Globen på fredag och kryssningen på lördag. Det vore inte roligt att missa allt för att man ligger och hostar och snorar. Nej nu ska jag vara optimistisk!!! I dag har jag shoppat, konstigt va? Bordstabletter från Himla. Riktigt fina. Ska fota dem vid tillfälle. Ni kan få se badhandukarna jag köpte i helgen istället. De är såååå sköna att torka sig på. Allt vatten sugs in när man torkar sig. Jag verkligen avskyr handukar som är lika torra efter att man torkat sig som innan och själv är man fortfarande lika våt. Sen var det dags för en ny mascara, min favorit som är: Hypnose Drama från Lancome.





Och så en bild på slappar gänget, de ligger och väntar på Julen!



Nu ska jag gå och lägga mig.
Ha det så bra.

//HP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar